Då bär det av till USA!!

Då var det dags! Kan verkligen inte fatta att jag åker till USA idag och ska stanna där i ett helt år! Galet!! Men samtidigt känns det väldigt bra! Min värdfamilj verkar vara perfekt för mig och stället jag ska bo på kan jag absolut inte klaga på!! Så är säker på att detta året kommer bli hur bra som helst!!
Mötte upp Elin på flygplatsen i Köpenhamn och en annan tjej som också ska åka som Au Pair till USA. Hela resan gick jättebra men måste säga att det verkligen kändes konstigt när man flög in över New York och såg alla husen.  Sjukt coolt, men kan fortfarande inte fatta att jag är i USA!! Kommer nog ta ett tag innan jag gör det!
Väl framme blev vi upphämtade av Au Pair Care som körde oss till hotellt i New Jersey där vi ska ha en förberedelsekurs i tre dagar tillsammans med massor av andra Au Pairer från hela världen. Vi fick lite information om de kommande tre dagarna sen var det sova som gällde!!
 
Avsked på flygplatsen
 
Taggade!!! 
 
En fantastisk utsikt hela vägen till London...!!
 
En glad Elin på flygplatsen i London
 
Halvvägs! :)
 
Snart framme!!
 
New York
 
Framme!!
 
Hilton i New Jersey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0