Första dagen i Surf City

Då var man på plats hos värdfamiljen och jag måste säga att det känns bra! :)
När jag kom till USA fick jag tyvärr reda på att resan till Florida och Disney world blivit inställd! Lite tråkigt eftersom jag sett fram emot att åka dit. Men kommer säkert åka dit någon annan gång under året. Så istället hade min värdfamilj hittat på något annat kul som jag skulle få testa på min första dag här. Jag skulle nämligen få testa på att surfa!! "Bor man i Surf City och så nära havet måste man kunna surfa!" Var en aning nervös när jag gick ut i vattnet och sjukt svårt var det!! Men efteråt var det rätt kul att ha provat på det och jag skulle väldigt gärna vilja lära mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0