14 Februari 2012 – Ansökan godkänd av Au Pair Care

Har väntat nästan två veckor på att Au pair care ska läsa genom och acceptera min ansökan. Kollar mailen flera gånger varje dag och idag kom äntligen det efterlängtade mailet om att min ansökan blivit godkänd och att familjer nu kan börja kontakta mig. När jag loggade in på mailen var där redan två familjer som kontaktat mig bara några timmar efter att min profil lagts ut! Coolt! Direkt gick jag in på Au Pair cares hemsida och började läsa om familjerna och titta på deras bilder. Den första familjen var från Colorado och hade tre barn. De verkade väldigt trevliga. Den andra familjen bodde mitt inne i New York och hade en dotter på 2,5 år som jag i så fall skulle ta hand om. Det tog någon dag innan jag fick tid att svara och tyvärr så hade familjen från Colorado redan hittat en annan Au Pair som de skulle matcha med då. Lite synd! De verkade ju så bra! Men det är väl bara att hoppas på att någon annan familj kontaktar en istället. Familjen från New York hörde jag ingenting ifrån så det blev inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0