18 Februari 2012 – Kontaktad av familj från North Carolina

Idag var där en ny familj som kontaktat mig. Men just då så funkade inte Au Pair cares hemsida så jag kunde inte gå in och se vem det var!! Skitstörigt!! Jag hade även fått ett e-mail från mamman i familjen som frågade om jag hade möjlighet att ha intervju nu i helgen. Blev nervös bara jag tänkte på det. Men jag skrev tillbaka till henne att det gick bra och vilka tider som funkade bäst. Den natten kunde jag knappt sova alls för jag var så nervös för intervjun. Tänk så tycker de att jag pratar för dålig engelska och förstår inte vad jag säger, eller så har de en svår dialekt och pratar jättefort så att jag inte förstår. Hoppas hoppas hoppas att det går bra och att de är lätta att prata med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0