25 Februari 2012 – Kontaktad av familj från South Carolina

Då var man på väg hem från England. Har varit jätteroligt, tiden går så snabbt! När jag kom hem gick jag direkt in och kollade mailen och såg att där var ännu en familj som kontaktat mig. Denna familjen bodde typ i mitten av South Carolina och hade två barn i åldrarna 8 månader och 2,5 år. De verkade också trevliga så jag svarade på mailet som mamman hade skickat, med vilka tider jag var tillgänglig. Jag svarade även på ett mail från Nicole att jag kom att vara online imorgon den kl. 17.30 (som vi i stort sätt bestämt innan). Lite senare fick jag svar från Erin att hon gärna ville ha intervju med mig imorgon eftermiddag. Två intervjuer direkt efter varandra, det blir tufft men självklart också kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0