26 Februari 2012 – Intervju x2

När jag kom hem efter jobbet förberedde jag lite frågor, sen var det dags! Var inte riktigt lika nervöst som första gången, men självklart var man lite små-pirrig! Även denna intervjun gick bra. Vi pratade på ca 1 timme, svarade på varandras frågor och pratade om allt möjligt. Hon var jättetrevlig, men kände ändå inte att jag fick samma kontakt som med den första familjen.

Lite senare var det dags för dagens andra intervju. Nu skulle jag prata med familjen som jag haft min första intervju med. Precis som förra gången var allting väldigt avslappnat och det var lätt att prata. Fast i slutet av intervjun började jag bli lite trött i huvudet av all engelska. Kom inte på alla ord och hade svårt för att förklara en del saker för dem. Men allt som allt kändes det bra. Familjen frågade hur jag kände för dem och jag svarade att jag tyckte att det kändes jättebra! Det känns som en familj som jag skulle kunna trivas i och vara mig själv. Familjen sa i stort sätt detsamma om mig och det är ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0