Mars

Jaha nu var det längesen igen! Får se om jag kommer ihåg allt som hänt under månaden! Tur man har bilder så att man kommer ihåg!
I början av Mars hade Isa och Nya en "Talent show" på deras skola där de skulle vara med och sjunga en sång tillsammans från "Barbie - Princess and the popstar". Så den låten har man fått höra ett antal gånger nu! Var verkligen roligt att se deras framträdande! Så söta tillsammans! Även de andra deltagarna var jätteduktiga! Riktigt kul att se!
Dagen efter jag fyllde 20 började jag på collage här i Jacksonville. Kursen jag tar är "Cake decoration" där vi får lära oss att dekorera kakor, tårtor, cupcakes m.m. Kommer att få lära oss olika tekniker att spritsa, spritsa rosor, hur man göra blommor, figurer och annat i bla fondant och gumpaste....och mycket mer!!  SJUUUKT ROLIGT!!! Älskar det!! I min klass är det jag och typ 10 mammor. Jag är den enda som inte har egna barn.  Men mammorna är trevliga så jag trivs bra där! 
Helgen efter min födelsedag stack jag och några kompisar ut för att spela bowling, äta och sen fira St. Patricks day. Mycket trevligt och framför allt kul att se hur det är att fira St Patricks day här då alla hade gröna galna kläder på sig.
 
Isa och Nya redo att uppträda i skolans Talent show
 
 
Fick se allt ifrån Elvis till clowner, dansshow, gymnastikuppvisning m.m.
 
 
 
 
Maverick storstädar huset
 
 
Fram med stora kvasten!!
 
och så lite fönsterputsning
 
Välkomnar den ena och säger hejdå till den andra au pairen
 
 
 
 
 
Årets första fotbollsträning för Isa
 
Dags för collage - Kurs i Cake decoration
 
Fått lära oss olika tekniker att spritsa
 
 
Isa har prövning i Takekwono för att uppgradera sitt bälte
 
Och det gick bra! :)
 
 
Bowling och St. Patrick´s day
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej, tänkte bara höra vilket "företag" du tog kontakt med när du bestämde dej för att bli au pair?

Svar: Hej!Jag åkte med STS som samarbetar med den amerikanska organisationen Au Pair Care. Au pair care är hur bra som helst! Verkligen genomtänkt och välorganiserat! :)
Linnea Jönsson

2013-04-24 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0