New Orleans - Dag 5

Idag hade jag barnen själv eftersom min värdmamma skulle jobba. Egentligen därför vi åkte hit, men passade även på att ta det som en liten familjesemester. Så medan min värdmamma jobbade tog jag med barnen till ett museum för barn där det fanns massa roliga saker att utforska och leka med. Tror favoriten var en mini-affär där de själva fick gå in och handla och slå in sina varor.
När min värdmamma slutat jobba gjorde vi oss i ordning för att gå ut och äta god mat vår sista kväll i New Orleans. Älskar verkligen maten här! 
Blev en snabbis ner till poolen med Nya innan det var dags att sova för att sedan flyga hem imorgon. Har varit några riktigt härliga och mysiga dagar här i New Orleans! Kan verkligen rekommendera att åka hit! 
 
Barnens museum
 
 
 
 
Blåsa bubblor
 
 
 
 
 
God trerätters middag som avslutning på semestern
 
Ett sista dopp i poolen innan hemresa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0