Mot Surf City!!

Sista dagen på förberedelsekursen!
Hade världens roligaste diskussion om hur mötet med värdfamiljen kommer att bli! En del värdmammor är helt överexalterade över att möta sin Au Pair medan andra knappt har tid att säga hej. Pratade även om mötet med värdpappan där det många gånger uppstår en jobbig stämning eftersom man inte vet om man ska kramas eller hälsa i hand, så istället blir det något mittemellan. Alla var vi lika nervösa samtidigt som man längtade efter att få träffa dem. 
 
Vi käkade lunch och sen bar det av mot flygplatsen. Från början var vi ett ganska stort gäng som hade följe, men allt eftersom tiden gick splitades vi upp och till sist gick man där själv och letade efter sin gate.
Efter byte av flyg i Charlotte var jag äntligen framme på flygplatsen i Wilmington där min värdfamilj skulle hämta upp mig. Var lite nervös för att jag inte skulle hitta dem, men det behövde jag verkligen inte vara. När jag kom ut genom dörrarna såg jag ett stort vitt lakan där det stod "Welcome Linnea". Blev sååå glad när jag såg det!! Fick även en stor bukett blommor. Så fint av dem! Stannade på vägen hem och käkade frozen yogurt! 
 
 
Trevliga tjejer från Colombia och Mexiko
 
Ett varmt välkomnande av min värdfamilj
 
Hemma!!
 
Mina blommor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0