29 Februari 2012 – Intervju

Då var det dags för andra intervjun med familjen från South Carolina. Idag fick jag även träffa de två barnen som jag i så fall ska ha hand om och deras nuvarande Au Pair. Familjen verkar vara jättebra och trevliga, men känner ändå inte att det klickar riktigt. I slutet av intervjun frågade mamman hur jag tyckte att det kändes med dem. Det var jobbigt att säga att jag hade pratat med en annan familj som jag fått bättre kontakt med eftersom man såg att hon faktiskt blev besviken. Men jag vill ju heller inte ge henne falska förhoppningar samtidigt som hon lägger ner sin tid på mig istället för att leta efter någon annan Au Pair som passar bättre för just deras familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0