San Antonio, Texas - Dag 1

Idag var det äntligen dags att åka till San Antonio i Texas med Elin!! Som jag har sett fram emot detta!! 
Började resan från Wilmington, därefter ett byte i Atlanta innan jag till slut landade på flygplatsen i San Antonio där Elin stod glatt och tog emot mig! Vi tog oss till hotellet och checkade in innan vi stack ut på en liten upptäcktsfärd. Genom San Antonio rinner det en flod där det längs med hela floden finns allt ifrån shopping, restauranger och annan underhållning. Hela River Walken var sååå mysig med alla lamor, restauranger och små butiker!
 
Framme i San Antonio! Tummen upp för det!
 
 
 
"Om jag duckar så syns jag nog inte..."
 
River Walken
 
 
Nattamat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0