3 December - Möta upp familjen <3

Började dagen med en god frukost på hotellet innan jag packade ihop mina saker och åkte tillbaka till flygplatsen för att möta upp familjen. Mamma skickade sms på natten/morgonen och skrev att de var på väg nu, så det var skönt att veta! Blev lite väntan på flygplatsen så roade mig med datorn och att sitta och kolla på stressade människor. Klockan började närma sig 16.00 nu då planet skulle landa. Gick in på flygplatsens hemsida där man kunde följa när planet skulle landa osv och bara en liten stund senare uppdaterades statusen till "Landed" fick nästan lite ont i magen när jag såg det! Nu är de här!! Stod beredd med Sverigeflaggan i handen när allt folk började komma ut och mitt bland alla människor ser jag några som vinkar...MIN FAMILJ!!!! Sen blev det stoooort kramkalas!! Så sjukt konstig känsla!! Känns både som att det var hur längesen som helst sen man träffades men samtidigt inte länge alls! Men känslan att ha dem omkring sig igen var underbar! Har varit så fullt upp och så mycket nytt att man knappt haft tid att tänka efter men nu när de är här märker man hur mycket jag saknat dem! Vi hämtade ut hyrbilen och begav oss mot hotellet och hoppades på att de hade vår bokning så att vi kunde checka in. Och som tur var så hade de det så det var inga problem alls att checka in och på något sätt hade de fått meddelande om att vi var försenade. Lägenheten som vi bokat för veckan var JÄTTEFIN!!! Jättefint kök, 3 sovrum, 3 badrum/toaletter, stor TV och egen jacuzzi!! NICE!! När vi lastat in alla väskorna stack vi iväg för att handla lite mat och fixa något att äta! Som jag har saknat mammas mat!! Sååå gott!!! Efter maten fick jag ta emot alla saker som jag frågat om de kunde ta med sig till mig - julmust, glögg, Marabouchoklad, skumtomtar och en julklapp från Petro och Patrik som var en STOR burk med lösgodis från Hemmakväll! Yeeey!! Total lycka!! Lite senare berättade familjen att de hade en överraskning för mig. Sken genast upp som ett ljus eftersom jag älskar överraskningar! Gick upp till sovrummet och när jag öppnade dörren ligger min adventskalender på sängen full med paket!! Min adventskalender som jag haft varje jul sen jag var typ 2 år! Går inte att beskriva känslan! Tårarna kom direkt!! Kommer ihåg hur mycket jag längtat varje år till första december för att få börja öppna min adventskalender! Och även i år får jag göra det!! Underbart!! 

Efter att ha öppnat ett par luckor förstod jag mönstret! Det är hälsningar från nära och kära!!! Tack, tack och TACK!!! Det värmer att se hur många som tänker på mig och det är såååå roligt att varje dag få en hälsning från någon av er där hemma!!

Sen var det läggdags! Sov väldigt gott med min älskade syster sidan om mig! <3 

 

Min familj!! <3 <3 <3

 
Delar av lägenheten som vi hyrt för veckan
 
Julklapp från Petro och Patrik!! Yeey!! :D
 
Min adventskalender! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0