Hemma i Titirangi

Blev upphämtad av min värdmamma efter förberedelsekursen och åkte hem till Titirangi där jag nu ska bo den kommande tiden här på Nya Zeeland. Har bara sett ett par bilder från huset innan så det skulle verkligen bli spännande att se hur allt ser ut här. Fick även ett väldigt varmt och öppet bemötande från barnen vilket känns otroligt skönt. Har trots allt bara pratat med dem en gång på skype. Men allting känns jättebra här! Min värdfamilj är supertrevlig och får en verkligen att känna sig som hemma. 
 
Vägen upp till huset
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite presenter från Sverige :)
 
 
Fick en väldigt fin teckning av Braden när jag kom. :)
(Jag till vänster och Braden till höger) 
 
Braden, 6 år
 
Austin, 4 år
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0