Myrtle Beach - dag 1

Efter att minvärdmamma kommit hem från jobbet på fredagen packade vi bilen full och gav oss iväg mot Myrtle Beach, South Carolina där vi skulle spendera helgen. Efter en lagom resa på ca 2 timmar var vi framme. Alla var vi hungriga så vi började med ett besök på en restaurang som låg precis vid en damm. I dammen var där fullt med små sköldpaddor och om man hade tur kunde man även få alligatorer. Inne på restaurangen hände en liten rolig sak som jag måste berätta...kan börja med att säga att restaurangen var fullsatt så efter att ha fått vänta en stund kom vi in och fick ett bord. På andra sidan gången sitter en man med svart halvlångt hår och skägg. Isa får syn på honom och utbrister HÖGT och tydligt så att alla säkert ska höra "Mum...is that Jesus?!" Har man inte dött av skratt innan så var det inte långt ifrån denna gången kan jag säga! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar att höra barns oskyldiga kommentarer om olika saker!!
Efter restaurangbesöket åkte vi bort och checkade in på hotellet vi skulle bo på. Sjukt nice ställe med en fin utsikt över havet! Efter att barnen kommit i säng stack jag ner och tog ett kvällsdopp i poolen. Riktigt skönt! Life is good!!
 
Lite lek innan det är dags för avfärd
 
 
 
Halvkass bild men en liten alligator och några sköldpaddor som ligger och solar sig
 
 
 
Delar av utsikten från hotellet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0